Partnerzy bloga


3 lip 2015

DIY: Sznurkowe bransoletki z koralikami

Poradnik DIY bransoletka koraliki

Mamy lipiec! Z czym Wam się kojarzy lato? Mi, odwiecznie, nasuwają się na myśl letnie stylizacje - luźne, kolorowe, w stylu hippie czy boho. A jak zapewne wiecie, w modzie, zwłaszcza tej letniej, frywolnej - dodatki są niezwykle istotne. 
Z tego powodu, żeby być bliżej lata, zaczęłam kombinować z bransoletkami. Chciałam stworzyć takie, które będą kolorowe, ale na tyle proste, żeby można było je łączyć z innymi i żeby pasowały praktycznie do wszystkiego. Był jeszcze jeden warunek - tanie. Mam taką przypadłość, że bardzo często gubię biżuterię, a wiadomo, że w wakacje, podczas imprez, podróży i festiwali, jest to szczególnie łatwe. 

Stąd właśnie one - szybkie w stworzeniu, tanie, proste i urocze sznurkowe bransoletki z koralikami!

Co będzie potrzebne?
  • sznurek woskowany lub okrągły rzemyk (u mnie jasnoszary poliestrowy sznurek woskowany o średnicy 1mm) - jeżeli chodzi o długość, owińcie go trzy razy wokół nadgarstka i utnijcie; tyle wystarczy 
  • koraliki (opcjonalnie jakieś zawieszki) - ja początkowo myślałam o ośmiu, ostatecznie jednak użyłam sześciu koralików 8mm.


Poradnik DIY bransoletka koraliki

Krok 1. Nawlekamy koraliki

Poradnik DIY bransoletka koraliki

Krok 2. Przesuwamy koraliki na środek sznurka, krzyżujemy końce iii...

Poradnik DIY bransoletka koraliki

 Krok 3. Wiążemy supełek przesuwny, do którego instrukcję przygotowałam Wam w zakładce "Podstawy" - <klik>

Poradnik DIY bransoletka koraliki

Krok 4. Wiążemy też z drugiej strony, przedtem sprawdzając, w którym miejscu zawiązać kolejny węzeł, tak, by bransoletka idealnie pasowała na Wasz nadgarstek. To bardzo ważne, zwłaszcza, jeżeli nie chcecie, żeby koraliki swobodnie się przesuwały.

Poradnik DIY bransoletka koraliki

I sznurkowa bransoletka z koralikami jest już gotowa. :)

Poradnik DIY bransoletka koraliki

Świetne w tych bransoletkach jest to, że dają duże pole do popisu - możecie użyć różnego rodzaju kolorowych sznurków czy rzemieni, przebierać w zmyślnych koralikach, mixować je, dodawać zawieszki.. Przy ich tworzeniu jest miejsce na masę swobody, a robi się je naprawdę prosto.

Miłego weekendu! Łapcie słońce i twórzcie, :))
węzeł,przesuwny,bransoletka,sznurkowa,z koralikami,sznurkowa bransoletka,sznurkowa bransoletka z koralikami,lilou,diy,instrukcja,tutorial,bransoletki hippie

bransoletka z koralikami diy

1 komentarz: